Mun's


Entries About Linkies Stuff FACEBOOK BLOGSKIN TWITTER FOLLOW DASHBOARD
The owner


Assalamualaikum,mun's here ^_^ 18 and cute bhahahahah lol just jokingg jgn muntah ye :P welcome to my blogsite.thankyou for coming! do leave your footprints okay? ;)
Tagbord

Spread your beautiful words here ;)
put your url okay darls ! ^^ tell me if you follow me , i wnt to follow you back ! hee
my chatbox ada probs sikit , so just push the GO button once okay :D

Old Entries



instagram

hi there ! follow me :D
Follow @muniralala


Credits


Basecode/Template : AtinTory .
Editor : Munira Hasnim
Header : Munnn
please be safe :'(

assalamualaikum dan selamat sejahteraaaaaa .

huuuu  rasa sedih menyebulungi diri inii ;( my best friend , rita suzi currently at lahad datu now . semalam dia call time aku tgh otw nak prgi klas, aku mcm , ehhhhhhhh rita ! then angkat.

"hello assalamualaikum , ritaaaaaaaaaaa !"
"waalaikumussalam mun. mun,kau apa khabar okay ka juga disana ? "

huuu, see? ayat first dia aku dah rasa sedih sangat. patutnya aku yang tanya dia okay ke tak.dia kat lahad datu kot ! at the exact tempat yang kena tu ! :'( 

"ehh ehh sini okay jeh xdela teruk mana. kau tuuuuuuu, okay ke weh ? mcmmna keadaan kat sana tu ?"
"aku takut mun. sini smua orang dlm rumah ja. kau tau ka, ada banyak kereta kebal ! askar2 smua .kedai2 smua tutup, tiada orang yang berani mau berniaga. mlm2 tutup lampu kami berjaga.aku takut muuun, aku rasa mcm dlm perang "

aduhh sedih gila kott aku dgr suara dia huhuhu :'( haish byk la lagi rita crita psl bom la smua. then rumah dia blkg ladang klapa sawit pulaa ishh tak sng duduk aku kat sini -- yang buat aku sedih lagi tgh calling2 terputus pulak , haihh. then dh smpai klas so aku tk dpt nak call balik. time rehat try call balik , tak dapat jugaa ;'(

aku text carol, dia pun risauu pasal rita .huuuu harap2 okay ja la rita disana Aminn.

rita suzi zulkarnain, please be safe ! kami selalu doakan keselamatan kau sekeluarga .InsyaAllah kau akan selalu dapat perlindungan.don't worryyyyy,semua ni will end soon. haaaaiiiiiih i miss you gila ni ! :'(((((((((((((((((((((((((((((((((






dah la kita rapat kan kannn, cubit peha kiri peha kanan terasa tauuu ^_^ rinduu la dulu pergi mna2 brkepit jeh tiga orang ; rita , carol , sayaa ;) hihi 

okay2 dah . rita jaga diri tauu ! be safe be safe be safe,we'll always pray for you ;)
Pasukan Keselamatan Negara, we trust in you ! caiyok2 fightinggggggggggggg! ^_^