Mun's


Entries About Linkies Stuff FACEBOOK BLOGSKIN TWITTER FOLLOW DASHBOARD
The owner


Assalamualaikum,mun's here ^_^ 18 and cute bhahahahah lol just jokingg jgn muntah ye :P welcome to my blogsite.thankyou for coming! do leave your footprints okay? ;)
Tagbord

Spread your beautiful words here ;)
put your url okay darls ! ^^ tell me if you follow me , i wnt to follow you back ! hee
my chatbox ada probs sikit , so just push the GO button once okay :D

Old Entries



instagram

hi there ! follow me :D
Follow @muniralala


Credits


Basecode/Template : AtinTory .
Editor : Munira Hasnim
Header : Munnn
derama~


assalamualaikum ;) 

okay2 pernah tgk tak drama JODOH at astro ria ? pernaaah tak ? haha aku suka drama ni , kelakar ouh , plus Dazrin Kamaruddin dgn muka jambunya tuu hoho~ 
yang latest haritu semua peserta kena buat lagu untuk tarik hati Azlan , then Olly(scha) tu boleh pulak pergi buat lagu pasal JAMBAN hahaha :P sebelum nyanyi sempat lagi cakap kat azlan , "encik azlan , lagu ni untuk encik azlan faham saya , sbb saya rasa encik azlan macam taak memahami saya lah " 

lalala~ lirik ni dapat dari Zai vis's blog ;)


Tapak Kasut Atas Jamban Duduk

Satu hari aku pergi
Jamban perempuan di Midvalley
Aku lari sekuat hati
Tahan air dalam pundi
Jamban semua macam penuh
Cuma satu macam free

Masuk situ aku lihat
Jamban duduk bukan cangkung
Aku pun ready nak landing
Tiba-tiba mata aku nampak sesuatu
Apakah itu...???

Tapak kasut tapak kasut
Tapak kasut tapak kasut
Kurang ajar siapa cangkung jamban duduk
Tak takutkah kaki terpelusuk
Tak takutkah kena sumpah

Kau ingat punggung aku ini
Mahu cop tapak kasut free

Tapi apa akan daya
Aku sudah tidak tahan
Aku landing hati berat
Tapi lega air surut dari pundi
Tapi tapak kasut itu melekap di punggung aku

Saiz lima saiz lima
Siapa dia saiz lima
Kurang ajar siapa cangkung atas jamban duduk
Tak takutkah kaki terpelusuk
Tak takutkah kena sumpah

Lagu : Kye / Ciecie
Lirik : Liza
Lagu Asal Oleh Huda / Zonda dari DahlanSteady

drama ni best tapi penaat la tunggu hari isnin untuk sambungan dia. kenapa tak buat hari2 encik producer ? :P