Mun's


Entries About Linkies Stuff FACEBOOK BLOGSKIN TWITTER FOLLOW DASHBOARD
The owner


Assalamualaikum,mun's here ^_^ 18 and cute bhahahahah lol just jokingg jgn muntah ye :P welcome to my blogsite.thankyou for coming! do leave your footprints okay? ;)
Tagbord

Spread your beautiful words here ;)
put your url okay darls ! ^^ tell me if you follow me , i wnt to follow you back ! hee
my chatbox ada probs sikit , so just push the GO button once okay :D

Old Entries



instagram

hi there ! follow me :D
Follow @muniralala


Credits


Basecode/Template : AtinTory .
Editor : Munira Hasnim
Header : Munnn
annoying day ~

assalamualaikum,

 harini tersangat lah annoying nye. semalam dh la aku tidur lmbat *biasalaa, penganggur terhormat la katakan :Pthen pagi tadi awal2 dh kena kejut dah oleh adikkuu, hudaa -- dia kejut sbb ada something like event keusahawanan dkt politeknik tu.so aku pun pergila mandi dgn muka toye-nya . huda ni smgt jeh kejut org tapi dia tak pergi punn . dia kena pergi skola sooooo aku pergi dgn makcik aku yg comey lotey ni la , nurul ain abdul hamid :)))

 so call la abah nak tanya kat mana tempat pmran keusahawanan tu.well, ehem.incase you didn't know, my dad is a lecturer kat politeknik KK tu :) anak dia ni onthewayy :P *InsyaAllah, doakan doakan :3
 oh okay kmbali kt crita tadi , my dad explain la kat mna tmpt keusahawanan tu . then kitorg pergi , like tkda apa2 ouh ! aiyoo . then call my dad lagi.and abah explain lagi.and kitorg tak jumpa jugak haha penat weh kitorg pegi round satu politeknik tu !

 malu kot lalu2 depan budak poli dgn baju kitorg yg mcm nak prgi 1borneo tu :P
 okay frust. tanya budak2 boli pun dorg tktau ! heh , then we were like , whuuutt, event poli sndri pun tktau ke ? haih -- frust brtmbh-tmbh dh ni , dh la aku tak mkn breakfast lagi.sbb ingat nak makan breakfast bila jumpa event tu .huu sedih jea :'(
tahukah anda, sarapan merupakan hidangan terpenting untuk diet harian .

 then i call my politeknik friend , Mie .nak tanya location event tu. time tu dia dlm klas , ckp dgn aku whispering mcm apa jeh hahaha :P tapi dia pun tktau kt mna bnda tu --
dekat satu jam lebih gak la aku dgn makcik aku mcm org gila round politeknik kk yang serba indah tu haha letih weh , memang habis smua lemak-lemak tepu dlm bdn aku :P

last2 , balik la rumah dgn muka dan hati yg terasa sgt annoying ni. lapar kott. kalau dpt jumpa event tu dpt la jugak isi2 perut kan.poket dh tebal bwa tadi , semangat punya pasal :P

p/s ;

to my dearest Ain Sajda . your twin , Aimi Zafirah kirim salam :3
nah cekidautt this picture :P

*klik untuk tumbesaran secara mendadak :D