Mun's


Entries About Linkies Stuff FACEBOOK BLOGSKIN TWITTER FOLLOW DASHBOARD
The owner


Assalamualaikum,mun's here ^_^ 18 and cute bhahahahah lol just jokingg jgn muntah ye :P welcome to my blogsite.thankyou for coming! do leave your footprints okay? ;)
Tagbord

Spread your beautiful words here ;)
put your url okay darls ! ^^ tell me if you follow me , i wnt to follow you back ! hee
my chatbox ada probs sikit , so just push the GO button once okay :D

Old Entries



instagram

hi there ! follow me :D
Follow @muniralala


Credits


Basecode/Template : AtinTory .
Editor : Munira Hasnim
Header : Munnn
television !

assalamualaikum :D okay skrg ni aku dah macam kemaruk dramaa . mana taknye setiap masa tgk tv . maklumlaaah , nilah kerja orang yg tak bekerja ni :P haa, tadi baru habis tgk cucu menantu haha aku memang follow habis sinetron indon satu nii.haihh time tgk mood mesti terikut skali tauu, tau tak cerita tu tau tak ?



setiap 6.30 ptg , ulangan pukul 12 am , 2pm . muahaha nampak tak betapa free-nya aku setiap masa ? :P actually cerita ni dh lama tau , like 2008 la i guess tapi astro baru beli thun ni , soooo hihi ;)

okay kpada siapa2 yg satu geng dgn aku layan sinetronnnn ni , wa caya sama lu lah ! drma ni mmg slalu buat suspen tau. then , the nadia girl , erhhh geramnyaa dgn dia tu ! benci btul lah selalu buat aku marah tau. dh tau fahri tu dah kahwin , dia nak jugak hancurkan rumahtangga orang . gedik pulak tu !  -_______________-  then then , fahri tu pulak erhh mcm tkde otak tau tk boleh nak fikir , si vina tu dh buat mcm2 tau untuk dia . but still dia nak jugak dekat nadia yg gedik tu . geram geram -- * haha aku dh start marah dah ni :P




aril aril aril ^____^ aku naaaak sangat nanti last2 vina end dgn aril ni . sweet jeh diorg tau. vina , pleaaase terima aril ! hahaha :D
okaaaay la kalau aku nak ckp pasal drma cucu menantu ni smpai besok pagi pun tak habis tau :P

haa , tadi tengok cerita 3 cinta 1 novel kat astro prima :)



sweet jeh cerita tu. pasal 3 couple punya love story. paling sweet part puteri sarah dgn mamat di atas ni , awwwh siapakah anda ? call me maybe ? hahaha *eh eh munnn jgn start menggedik hihi ^^ anyway , gmbr psl 3cinta 1 novel ni tkde la kat mana2 , ni satu jeh dpt tu pun copycat sikit dari blog airen , thnks airen ;))

haaaaih , suka tgk lovestory tapi diri ini masih belum ada lovestory , bilakah ,dimanakah ,dengan siapakah ? ceeeeiiit , stop dreaming mun ! :3 Kalauu dah jodoh tak kemaaanaaa ~~