Mun's


Entries About Linkies Stuff FACEBOOK BLOGSKIN TWITTER FOLLOW DASHBOARD
The owner


Assalamualaikum,mun's here ^_^ 18 and cute bhahahahah lol just jokingg jgn muntah ye :P welcome to my blogsite.thankyou for coming! do leave your footprints okay? ;)
Tagbord

Spread your beautiful words here ;)
put your url okay darls ! ^^ tell me if you follow me , i wnt to follow you back ! hee
my chatbox ada probs sikit , so just push the GO button once okay :D

Old Entries



instagram

hi there ! follow me :D
Follow @muniralala


Credits


Basecode/Template : AtinTory .
Editor : Munira Hasnim
Header : Munnn
balas surat cinta :P

assalamualaikum dan selamat tengah malam :D

dah pagi-pagi buta ni mata tak dpt terlelap lagi *eh,bukan harihari pun meme selalu tdur lmbt ke ? :P * okay, so buka buka blogger . then, suddenly gedabak nampak gmbr aku dekat blog someone tu   :3
oh malam yang baik untuk membalas surat cintun ! :)))

maii ! hahaha aku lupaa weh. kau tau tak.dulu meme aku nak tulis psl kau tau dlm post haritu. then tak sempat sbb cerita victorious kt nickelodeon dah start . *okay you can laugh now :P victorious is interesting stolyy and penganggur mcm aku ni mmg suka meng-follow cerita hahaha :P

so , ta-daaaaaaaaaa :D


tehee shumil tak si pipi collagen ni ? hahaha maaaai jgn marah nanti collagen hilang :P
oh lupa pulak , nama dia Maisarah Roslan :) time form 2 tak sama kelas , time form 3 punn tk sama kelas haha meme tkde jodoh kite ni mai :P eh tapi, kita selalu apa lepak sama2 kann, then kau kan "mentor" aku time pertandingan kawad form 3 dulu tu ;))  aaah mannn ! now i miss the kawad ! rindu kan ? time tu yg aku rasa merapatkan kita smua, tragedi pahit manis smua ada. ingat tak ingat tak ? :P

oh oh , mai ni pun antara penulis tegar blog *ceh tak boleh blah je guna ayat tegar :P * sukaaa baca blog mai sbb penulisan dia ni berubah2. kira ikut mood la ni kan mai ? haha , ohh pastu kan , aku pun terikut sekali dgn mood blog tu . time tu aku baca post kau yg kau marah dkt somebody ni kan, aku pun terikut marah sekali ouh hahaha :P nah blog mai here :)

kita takde gmbr sama2 kan mai ? hehh sedih jea :'( andd, kau mmg suka kan hide gmbr mcm aku kt fb ? haha :P jenuh la aku pusing2 cari gmbr kau :P okay la , tht's all. i miss you ! stay cun mai ! :3


hye hye ! comel la gmbr ni suka sangat ! rabbit tu erhh geram sgt :3 yang tukang pegang tu zaty hihi :)

p/s : okay skrg ni aku macam suka memarketkan kawan2 la . well duuuhhhhh i lauve them ! hiwhiw :3