Mun's


Entries About Linkies Stuff FACEBOOK BLOGSKIN TWITTER FOLLOW DASHBOARD
The owner


Assalamualaikum,mun's here ^_^ 18 and cute bhahahahah lol just jokingg jgn muntah ye :P welcome to my blogsite.thankyou for coming! do leave your footprints okay? ;)
Tagbord

Spread your beautiful words here ;)
put your url okay darls ! ^^ tell me if you follow me , i wnt to follow you back ! hee
my chatbox ada probs sikit , so just push the GO button once okay :D

Old Entries



instagram

hi there ! follow me :D
Follow @muniralala


Credits


Basecode/Template : AtinTory .
Editor : Munira Hasnim
Header : Munnn
ma pren :)

assalamualaikum,

okay blog semakin berhabuk ye lol :P dulu semangat lepas spm hari2 nak post layan blogger ni , tapi harammm xtau nak post apa hahaha

actually hari2 buka blogger , tapi xpost apa pun haha sengal jeh. tengok dashboard, ada banyak blogpost , rajinnya dorg ni ! haaa antara yang memenuhi dashboard aku ialah Ain sajda , Zaty Mazlan ,Maisarah Roslan anddd banyak lagi lah tapi nak list nama diorg ni sbb mereka2 ini kawan putrajaya presint 11 aku yang aku sgt rinduuuuu :'( diorg ni mcm hari2 post blog ouh , lagi2 ain ! hahaha :P aku dh cam, rajin nyaaaa . Plus , ayat yang digunakan , pehh sastera noh :D


woots ! ni la zaty , cute right i know , tgk la kawan sape hahaha :P aku suka baca blog zaty , kalau baca blog dia ni rasa mcm baca novel ^^ biasalaaa budak cemerlang sastera ! *winkwinkwink ;) oh time first2 aku jenguk blog zatyy , then terus trdgr lagu Terima Kasih By Iamneeta . tak prnah dgr lagu tu tapi lepas dgr aaah fall in love trus ,sgt sweet lagu tu *lagu pun boleh sweet eh ? :P dulu kami neighbour maa , then aku kena pindah . then zaty pun dh pindah dari situ , mesti sunyi kwsn rumah tu lepas ketiadaan kitorg *haha perasann* :P She's a teacher tau skrg ! soo don't play2 ah , cikgu ni garang tauu hahh . haaa pastu kalau zaty post apa2 jeh mesti maksud die tu berlapis-lapis ,kalah kek lapis sarawak sinun :P  Zaty , i missyousomuch ! you always hide your sadness behind your smile , don't be sad ! you have Allah,friends , family who really loves you ! aaah rindu lah nak buat stupidjoke sama2 lagi , yang paling aku rindu kann ! kita asyik calling jeh dulu right ? gayut dgn telepon rumah , sekali call berjam2 pulak tuh hahaha aah i miss tht moment ^^


alala tomeyy tomeyy :3 aku suka tgk blog ain sbb blog ain cantik sgt ! *mcm orangnye gituuu hahaha :P ayat die punn mcm zaty gak , sgt sastera ye :P Ain Sajda Alayuddin , tersangat lah lembut orangnyaa tapi sporting !then suka nasihat org and tegur kita bila kita buat silap apa2 , isn't she goooeeed ? :D ohh btw ain , i found your kembar kat sbh ni tauu , ya ampunn sebjik perangai dia mcm kau , kawan baik aku , nama dia Aimi Zafirah :) mata jeh ade lain sikit , yang lain semua sama serious hahaha :P setiap kali aku ckp dgn dia msti teringat kau , suara la yang paling obvious sama yang jenis haluuuuss gitu ^^ aah teringat dulu aku dgn zaty pergi round satu kejiranan kwsn rumah kitorg tu pergi jual brooch untuk ain :P haha tk boleh lupa ouh time tuu , zaty pun stiap kali ckp dgn kata2 manisnyaa kalah manis sekilo gula yang ade kat rumah aku ni :P pastuu kan , ain bagi aku RM10 ! weeeew thnks ain ! padahal aku jadi tukang angguk jeh hihi Ainnnn ,goodluck in life ! biar kita jauh dimata namun dekat dihati :3 ceh mcm tv9 pulak :P imissyou , we'll meet soon okay InsyaAllah :)

okay cerita victorious dah start , berhenti disini sahaja ye . muka2 yang ada kat atas ni , aku rindu gila korg serioussss ! :D kbyeee, jum tgk tv :3