Mun's


Entries About Linkies Stuff FACEBOOK BLOGSKIN TWITTER FOLLOW DASHBOARD
The owner


Assalamualaikum,mun's here ^_^ 18 and cute bhahahahah lol just jokingg jgn muntah ye :P welcome to my blogsite.thankyou for coming! do leave your footprints okay? ;)
Tagbord

Spread your beautiful words here ;)
put your url okay darls ! ^^ tell me if you follow me , i wnt to follow you back ! hee
my chatbox ada probs sikit , so just push the GO button once okay :D

Old Entries



instagram

hi there ! follow me :D
Follow @muniralala


Credits


Basecode/Template : AtinTory .
Editor : Munira Hasnim
Header : Munnn
oh dalida batrisykuuu :' )

assalamualaikum ,

okay dah berhabuk ye blog ni , mmg malas sgt nak bersihkan. tapi harini kena post jugak ! because i'm sooo touched :'(   reading my old friend's tumblr ni sangat lah touched , hampir tertangis ! sbb rinduu sgt weh huuuuu
okay who's i'm talking about here ? duhhh , tgk la tajuk entri tu bro ! :P haha don't get mad , just kidding hihew ;)

Dalida Batrisy :) i really miss this kid , haha kid ke lagi ? haha. first2 jumpaaa...... *okay peeps go grab your bantal or soda or popcorn or wht ever lah . because munira hasnim gonna start her storytelling :D

bermulanya kisah time form 2. i felt isolated (tk pyh nk sibuk tau knpa :P ) and so i started to get closed to them;daly and alyaa . time mula2 nak kenal dgn dorg ni aduhai punyalah takut,yela tetiba jeh kan dtg haha, tapi2 aku buat la jugak muka BUNKFACE pergi kat dorg , "HAII :D" tapi Ya Allah , mereka ni sangat lah friendly rupanyaaaa ! and lawak gila , sangat sekepala dgn aku :D dalida lah especially , boleh kata smua yg aku suka dia pun suka lah hahaha , alya tak kurangg sekepala jugak , tapi ayu dia terlebih sikit dari kitorg :P and yeah ! saya tidak lagi kesunyian time balik , ditemani 2 rakan ni . ooppps , 3 rakan :) and so melalui dorg kenal la lagi satu kawan sekepala named Nadhirah idris :) lagiiiiiiii lah gila kalau berempat dgn dorg ni . hahaha :DD

form 3 kita satu kelas dgn daly , yeay ! tapi tak duduk sbelah2 la , tapi still dekat jugak laa kann haha . dalam kelas dalida batrisy ni alahaii , ayu tersgt , haha gelak pun tutup2 mulut , *padahal kat bustop cm org gila dh kan dgn kitorg hahaha. ohhh and ! dalyda ni murid cemerlang ! time form 3 , dia jeh laa yg high Bahasa Malaysia :P tapi dia ni jenis yg pakej la org ckp , muka pun comel , pljran cemerlang , tak sombonggg . unlike yg kelas2 depan tuuu , ahaha jokeee :P sumpah la rindu time hangout sma2 duluu , seriouslaa dgn korg tak prnah ada rsa sakit hati ke apa , rasa syg jeh yg memenuhi hati <3 nbsp="nbsp" p="p">pastukan , org tu kan , ada la jumpa dgn org tu pastu org ni gedik nk tmn org org tu , pstu org ni kena halau pastu org lagi satu tu ckp org ni cm knk2 istimewa , hahah sape orang-orang yg aku ckp kan ni ? ahah ! yg ada superbrain pun belum tentu dpt tau ! :P



time form 3 struggle sama2 nk harungi pmr . Alhamdulillah , i got 6 , and she got 7 ! sama2 berjaya :DDD *okay fine dia lagi berjaya hahaha :P  but i'm very happy for her ! skrg dia jurusan sains stream , i know she'll get flying colours spm result nanti ! :D ehemm dia ni bakal doktor ye , sila beri laluannn ! :P

banyak sgt lah sweet memories yg dia share dgn aku ni :D selalu panggil dia lalinggg , ingat lagi haritu marzuki dengar then tanya , "kenapa kau panggil darling ?" aku senyum jeh tak jawab , tapi rsanya sbb nma dia dh dkt2 cmtu dgn i love her so much ! :D haa pastu kitorg slalu pg mamak , balik skola WAJIB singgah mamak duluu beli air ke apa kan . takpun windowshopping dlm kedai kodak tu haha . she always there for me , always ! :D susah sng , gelak , gila , tawa duka ;) rasa mcm nak nyanyi lagu sahabat najwa latiff jeh :P sanggup teman aku tunggu  MR A tapi tk muncul2 , *first date hahaha :P 
haaa , then dpt tau kena pindah . sedih gilaaaa ! nak tinggalkan mereka2 ni :'( then daly bwa yg lain2 buat sesi terjah rumah hahaha, baru bangun kot weh time tu ! :P then dgn tak mandi nya aku amik jacket jeh sarung , tudung pun main sarung gitu jeh , serkup pun tk pkai haha :P
then naik2 bukit , terus kena baling tepung ! hahaha aku ingat lagi aku tercekik time tuuu , sbb diorg terus baling bergumpal2 tepung dlm mulut aku ahaha , then dh okay aku pulak nk revenge. smua kena , kecuali dalida laaaaaa , dia kena sikit2 je ouh ,boleh pulak byk alasan dia time tu , takut tdg nnti kotor nak balik nnti susah , tk bwk spare tudung lah aha , daly mmg sgt kemas dn care dgn phisically dia , sbb tu kalau tgk dia ni tidy jeh ! :D

okay panjang kan karangan saya ? maklumlah rindu sgt dgn dia ni ! Dalida Batrisy , she's the one yang selalu support , who's there in your bad and good times , who thinks i'm crazy but still loves me , who's sekepala with me and talk about everythingg and laugh everytime :DDD i love you and always do  ! so glad kita still in contact eventho via muka buku jeh kan ? haha :P seriouslaa , dgn kau aku rasa happy sgt ! i hope kita jumpa lagi , InsyaAllah :)





ni moment time diorg celebrate sbb aku dh nak pindah , sedih tapi happy :D


tu diaaaaa , dalida batrisyy *yang paling kanan* alah yg paling comel tu ! haha :P 


ni time form 2 , muka pun immature lagi , perangai lagi lah ! hahaha


kalau anda rasa dia pendiam , bermakna anda tidak kenal dia lagi :D
'Yeah sahabatku
Tetap bersamamu jika kau perlukanku
Dan ku tak kaku tak kekok
Kalau sampai buntu kita belok yok ,yok
Berjangkit sesama seperti mengusik si melatar
Kau kau jangan kau melampau
Dan kalau siapa mengusik dalyda
Tolong bagitau aku tapau ! :P

okay sekarang dah pukul 3.43 am :P better stop lah kan , nnti korg pengsan pulak aku tulis panjang2 :P i love you dalyyyyy !

'dia teman saya , saya teman dia '
BIGLOVE :')

dalida's tumblr , http://marvellousstory.tumblr.com/