Mun's


Entries About Linkies Stuff FACEBOOK BLOGSKIN TWITTER FOLLOW DASHBOARD
The owner


Assalamualaikum,mun's here ^_^ 18 and cute bhahahahah lol just jokingg jgn muntah ye :P welcome to my blogsite.thankyou for coming! do leave your footprints okay? ;)
Tagbord

Spread your beautiful words here ;)
put your url okay darls ! ^^ tell me if you follow me , i wnt to follow you back ! hee
my chatbox ada probs sikit , so just push the GO button once okay :D

Old Entries



instagram

hi there ! follow me :D
Follow @muniralala


Credits


Basecode/Template : AtinTory .
Editor : Munira Hasnim
Header : Munnn
i hate you rat !

assalamualaikum ,

there's a rat in my house ! i hate rats -_- *well i love mikey mouse but mouse in real life areeee disgusting ! ><

today macam biasa semua pergi sekolah , kerja bla bla and me , duduk rumah la mcm biasa . selalu tengah hari abah beli lauk smpai rumah , buka , makan . done .*nampak benoo lah aku ni pemalas nak masak haha :P

tapi since hari ni abah takde , pergi KL ada meeting. soo i think i have to masak la kan huuu~~~ hey ingat gua xreti masak ke ha ! haha
tapi beberapa minit sebelum nak masak tuu , mak call , cakap suruh panaskan je lauk dkt dlm peti sejuk.. hehh baru nak tunjuk my creativity dlm masakan :P
then keluarkan la lauk tu dulu letak kat sblh stove, nanti time masak tkde la beku je lauk tu :D

lepas tu i came back kat lauk tu nak panaskan , tgk2 sayur dlm lauk tu nmpk macam ditarik keluar . lepastu ada jejak pula tu like ditarik smpai belakang stove , tgk kat blkg stove ada ikan . erghhhhh  rat !
sabar je laaaaaaaa . then i asked la my adik , husaini pergi ambik nasi , then time dia nak ambil mangkuk nasi tuu , suddenly ! *yeah tikus tu keluar ! sabarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr jeh , the rat lari mcm laju gila , an inch in front of me !

hate you hate you hate you hate you hate youuuuuuuu >>

abah pleaseeee buy perangkap tikus or racun or apa2 yang boleh matikan tikus2 dlm rumah ni , please !