Mun's


Entries About Linkies Stuff FACEBOOK BLOGSKIN TWITTER FOLLOW DASHBOARD
The owner


Assalamualaikum,mun's here ^_^ 18 and cute bhahahahah lol just jokingg jgn muntah ye :P welcome to my blogsite.thankyou for coming! do leave your footprints okay? ;)
Tagbord

Spread your beautiful words here ;)
put your url okay darls ! ^^ tell me if you follow me , i wnt to follow you back ! hee
my chatbox ada probs sikit , so just push the GO button once okay :D

Old Entries



instagram

hi there ! follow me :D
Follow @muniralala


Credits


Basecode/Template : AtinTory .
Editor : Munira Hasnim
Header : Munnn
anuar zain satu sekolah dengan aku ! percaya tak ? :ppppp

assalamualaikum you owls :3

okay dah pukul 2 lebih , awat tak boleh tidoq lagi nii ? haaa kan bahasa utagha dah keluaq ! haha :p well , apa lagi kalau xboleh tidoo , of course ler facebook and blog and blogwalking jadi peneman ^^

anyhow anyway, merujuk kepada title di atas , saya ingin membuat pengakuan bahawa sayaaaa tipu jeh ! hohoo~ kalau anuar zain satu sekolah dengan aku dah lama aku jadi rajin tau pegi sekolah tiap2 hari , takde dah tipu2 mak berlakon bagai bagi alasan sakit perut ke apa lagi hahaha :p

okay panjang pulak merapuu :P btw, ada seorang kawan aku yang level gila dia lebih kurang mcm aku laa kot haha , muka dia macam iras2 anuar zain , PEOPLE SAY LA ~
schoolmate ni ,dah lama kenal then baru2 ni , *takde la baru sangat , ada trnampak ada org comment , "anuar zain " i was like , eh siapa pulak yang anuar zain ni ? thenn tgk betul2 , aah laaa ada iras2 sikit auar zain ! hahahahah

dia ni kawan sefacebook semessenger SEBN *yeah geng bn ! hahaa sepoyo segila aku ~ eh tak , maybe dia lagi gila kott haha ^^


jeng jengg ~ hahaha , Jalaluddin Masaud ;) dekat Wechat dia suruh orang panggil dia abang lal hahahahh puih :P hamboi rambut tuu cik abang , tingginyaa , kasi turun sikit >>


okay this is him , AGAIN hahaha :P baru aku perasan tadi , gambar yang ni ada iras2 harris aliff lah , yang idola kecik tuu. taktau jugaaa ? 
haa yang bawah ni ^^ comel nyaa dia ni , dulu kecik je skrg dg beso ! lagu dia pun best Kisah Yang Terindah  so sweeeet ~ 


 okay lalalalalaaaaa yeah i talk nonsense a lot ! :P hahaha so sorryy lah okay . peace no war . i'm off to sleep now. to dearest jalaluddin yang gila tuu , banyak betul muka kau dalam blog aku pagi buta ni kan ?  tak boleh tido maaa , then kau la ni , jangkit kan gila kau dkt aku , tengok aku dah jadi gila sekali hahaha :P *banyak betoi words gila harini haha

okay lalala~ before i'm off , let's tengok lagi satu gambar anuar zain ni ! ta-daaaaaaaa ! hahahaha anuar zain teknik likas :pp okay2 jangan puji dia banyak2 sangat , nanti dia kembang habislaaaa semua org pengsan ! :P


okay bye anuar zain , i don't know why i let your pictures menyibuk dkt blog aku ni  hahaha okay2 gila di pagi butaa ~ anyone have solutions for eyebag yang bertingkat2 ? my eyebags really kills me ! anyone ? i'll pay you millions ! hahaha ini lah namanya desperation :3 K chiaow ~