Mun's


Entries About Linkies Stuff FACEBOOK BLOGSKIN TWITTER FOLLOW DASHBOARD
The owner


Assalamualaikum,mun's here ^_^ 18 and cute bhahahahah lol just jokingg jgn muntah ye :P welcome to my blogsite.thankyou for coming! do leave your footprints okay? ;)
Tagbord

Spread your beautiful words here ;)
put your url okay darls ! ^^ tell me if you follow me , i wnt to follow you back ! hee
my chatbox ada probs sikit , so just push the GO button once okay :D

Old Entries



instagram

hi there ! follow me :D
Follow @muniralala


Credits


Basecode/Template : AtinTory .
Editor : Munira Hasnim
Header : Munnn
My neighbour's cute kittens !

assalamualaikum :)

haritu i went to my neighbour, Nik dzulaikha's house. actually begini ceritanyaaa , dah pukui 6. then my tummytummy ni craving for icecream pulok. then aku ajak la my sistah , huda pegi beli aiskremmm. pastu huda ckp nak singgah rumah nik la dulu nak bagi kain.

niat kat hati nak singgah je sebenarnya , lepastu kena pelawa masuk pulak hoho~ plus, there's kittens yang comel kat rumah dia ! ada 6 ekor kittens, 2 ekor kucing besar ^^ sooo cute ! and their fluffy fur errrrrhh geramm ! actually i have cats allergic so everytime i touch or kena bulu kucing nanti bengkak2 kat tangan , muka -- BUT, their cute-ness melts me down ~

okay nak habaq kat sini, pukui 6 kat sabah dah macam pukul 7 kat semenanjung.pastu tau je la , aku ni kalau dh start berborak , mulut tk boleh stop. sampaiiii laaa pukul 7 kat sana baru trsedar. balik-balik kena marah :'( yelaaa maghrib baru balik huu dah la tak terbeli es-kremm then balik kena marah , sedih ~ tapi the best part dapat jumpa neighbour for the first time hahaha i mean like nik tu selalu la jumpa , tapi her family *which is my neighbour, memei dari awl tahun diorg pindah , sampai la haritu baru jumpa.dapat jugak jumpa kakak nik, nik dzurain , eh centu ke nama kakak nik ? haha gorgeous family ! semua molek2 gituu bak kate oghe kelate :P

ohh and also ! of coursee the best part jugak dapat tgk little kittens yg comel ! :33


awwww gwiyomi ^_^ there's kepek,tapong,suby,hmmm yang lain i don't know their names hihi tapi serious ! superr cute ! *they say tapong is lesbian hahaha :P 

new skin , simply me. i'm so tired with this one. haishhh ! need to rest. babai lovely readers :)