Mun's


Entries About Linkies Stuff FACEBOOK BLOGSKIN TWITTER FOLLOW DASHBOARD
The owner


Assalamualaikum,mun's here ^_^ 18 and cute bhahahahah lol just jokingg jgn muntah ye :P welcome to my blogsite.thankyou for coming! do leave your footprints okay? ;)
Tagbord

Spread your beautiful words here ;)
put your url okay darls ! ^^ tell me if you follow me , i wnt to follow you back ! hee
my chatbox ada probs sikit , so just push the GO button once okay :D

Old Entries



instagram

hi there ! follow me :D
Follow @muniralala


Credits


Basecode/Template : AtinTory .
Editor : Munira Hasnim
Header : Munnn
imma newbie !

assalamualaikum ,

hye guyssss ! rindunyaaa blog ni , berhabuk dah , kesiaaaaaaan takde yg nak sapu ^_^

okeh, ni nak cer sikit, harituu my friend, azyan , ajak aku buat skin sama-sama.she gave me website yang boleh generate html code semua tu.aku punnnn heh , tetiba rasa smgt membara nak buat skin ! heheh , mula-mula fikir , eh boleh ke buat ni haihhh then last-last try jelah kan , bak kate oranggg,
nggak dicuba nggak tauu dongg ! :D 
pehh susah gila time first try tuu ! i was like , erghhh ! susah rupanya belek2 coding ni ,salah letak sikit hancus semua ! sooo please lah anda-anda di luar sana , DON'T RIPP CODES AND REMOVE CREDITS ! hargai lah sikit orang penat gila buat sampai mata lebam-lebam , otak punn smpai mereng godek2 html tuu :P

soo ta-daaaaa ~

*this is my first skin, i made this on my own , from the top ! dari hujung rambut hingga hujung ibu jari lah ^^ but this skin was like , errrrrhhh~ sangat boring , bcos i'm so noob , and dumb -- and i hate the fonts ! i can't change it and i was like arghhhhhh !


*okay this is my second skin ;) it's better from the first skin , i guess ~ time tu dgr lagu Because i'm stupid , ost Boys Over Flower. video dia tunjuk part2 yang boys over flower tuu , and lee min ho is sooooo hot ! i love lee min ho ! ^___^ then i was like , heyyy nak buat second skin lah ! lee mon ho stylee ~ weheeee ;)


*my third skin.credit to hidayah , i use her basecode :D i just finished it yesterday and done submit to blogskins ^__^  Tribal Love . okay , memey title dia cam pelik je kan ? haihh~ i'm soo sucks at making title and also header --

well , what can i say , i've tried my best ! then,tunjuk la dkt my sis , she says , bolehlaa~ *muka bluur* heh .so i'm still a newbie ! sdg berjinak-jinak lagi dgn html codes yang liar tuu, so senior out there , please guide me , tell me what's wrong and what i could improve ;) takpelaaaa kito cubo kann hoho~


ta-daaa nampak tak nampak tak ? that's mine dkt recent skin tuu , bila lah nak masuk Hot skin ni , tak punn SOTD ! heeeeeeee ~ *okay mun , keep dreaminnnn :P

haha okayy , kalau sudi jenguk-jengukla my skins ni ye dkt blogskin here :) sementara menganggur ni , i'll rajinkan diri buat skin banyak2 ! ceh , buat banyak-banyak pungg kalau tak cantik buat hape ? wee~