Mun's


Entries About Linkies Stuff FACEBOOK BLOGSKIN TWITTER FOLLOW DASHBOARD
The owner


Assalamualaikum,mun's here ^_^ 18 and cute bhahahahah lol just jokingg jgn muntah ye :P welcome to my blogsite.thankyou for coming! do leave your footprints okay? ;)
Tagbord

Spread your beautiful words here ;)
put your url okay darls ! ^^ tell me if you follow me , i wnt to follow you back ! hee
my chatbox ada probs sikit , so just push the GO button once okay :D

Old Entries



instagram

hi there ! follow me :D
Follow @muniralala


Credits


Basecode/Template : AtinTory .
Editor : Munira Hasnim
Header : Munnn
i vote for blue !

assalamualaikum ,

sekarang ni memey tengah isu hangat politik. saat-saat genting ni, besok hari ahad , semua dah nak pegi mengundi. phewww dekat facebook semua stok post politik . my face dah macam , WOAA ~ okayyy , chill mann , tak pyh marah2 sangat :P


yeah go blue ! :3 haha even dekat closed group batch 1995 pun gila meriah dia punya debat pasal politik ni , kalau dah masuk debat sekali mmg kenduri habis lah anda sampai malam :P hopefully BN diberi mandat again , untuk mentadbir negara malaysia . jika pembangkang yang mentadbir , i believe our peacefull country will turn jadi huru hara . seriously . hopefully BN wins . INSYAALLAH :)

yes i support blue , i support for a better nation.why ? well , i have my own reasons , it's too long , go to my facebook okeh muehehe ^_^ got problem ? hihi

okay yang ceq nak habaq kat ni , pasai parents ceq fly pagi tadi pukui 8 pegi semenanjung nak mengundi ~ tinggai ler ceq dgn my other siblings , for THREE DAYS ! can i survive for three days without my parents? :o  tapi harini nasib baik my aunty , cik nurul ain , datangg , tolong masak2 semua . tapi penuh la rumah harini sebab my aunty's group members semua datang sbb isnin ni ada mcm apa entah hari keusahawanan dekat U dia , Universiti Malaysia Sabah so nak buat preparation camtu laaa , kind of ~ :P

huuu , tapi ahad dia balik dah . sooo tinggal lah daku keseorangan disini sobs :'( not alone la , got my brother , and sistah and lagi tiga adik2 kicik yang agak annoying hee~ hokeh , lepas ni kena lipat lengan baju tinggi2 nak masak ! cehh reti ke ? lalala~ *takpe food in can kan banyak ? kita kasi panas sajaaa ! 

to abah : please buy roti gardenia and chocolate banyak2 time balik sabah nanti yea , i'm craving for chocolate ! ouuuuu ~ abah and mak take care okay , berhati-hati di jalanraya :))