Mun's


Entries About Linkies Stuff FACEBOOK BLOGSKIN TWITTER FOLLOW DASHBOARD
The owner


Assalamualaikum,mun's here ^_^ 18 and cute bhahahahah lol just jokingg jgn muntah ye :P welcome to my blogsite.thankyou for coming! do leave your footprints okay? ;)
Tagbord

Spread your beautiful words here ;)
put your url okay darls ! ^^ tell me if you follow me , i wnt to follow you back ! hee
my chatbox ada probs sikit , so just push the GO button once okay :D

Old Entries



instagram

hi there ! follow me :D
Follow @muniralala


Credits


Basecode/Template : AtinTory .
Editor : Munira Hasnim
Header : Munnn
buying stuffs :)

assalamualaikum ;)

okay mata dah semakin me-panda-kan dirinya , aku pun dah kelihatan seperti zombie yang kehausan otak. otaaaak~ otaaak~ haha *okay ni dah kenapa :P

tadi pagi aku dikejutkan sbb family nak keluar jalan. biasalaaaah i'ts weekend baybeh! then aku yg dh trbiasa jadi burung hantu tidur pukul 3-4 pagi ni mulalah bangun and siap2. sepanjang keluar jalan tu aku terasa mcm zombieeeeee~ eyebag bertingkat. mata kuyuuu dan sayuu mcm baru lepas kena break dgn aaron aziz haha :P

tapi zombie2 punn, aku tetap teguh meneruskan meneruskan perjalanan ;)
then pegi sarapan dkt restoran Seri Rahmat area segama. parents aku ckp lontong situ sedap. soo siapa2 yang stay sabah and craving for lontong , you can go there ;) lepastu pegi kedai jual alatan2 mnjahit. nak beli stuffs untuk next class. course baju kurung done. next , blouse 


haa ni la brg2 beli tadi.hmmm susah nak bgtau apa yg aku beli sbb aku still noob lagi dgn nama2 saintifik alatan menjahit ni :P yang aku tau, benang,reben,zip ermm tu je kot haha

next week baru start kelas buat blouse. patutnya minggu ni tapi aku tangguh lagi biar amik minggu dpn la :P aku amik persendirian punya kelas , ouuuw exclusive gituu ^_^  bila2 jeh aku boleh datang and suka hati jeh pukul berapa nak dtg haha :P kadang2 bosan jugaak sbb tkde kwn , sorg2 jeh aku dgn cikgu and mesin jahit tuu.

p/s ; result result result khamis niiiii ! huuu nervous ! :/ doakan yg terbaik buat saya :)