Mun's


Entries About Linkies Stuff FACEBOOK BLOGSKIN TWITTER FOLLOW DASHBOARD
The owner


Assalamualaikum,mun's here ^_^ 18 and cute bhahahahah lol just jokingg jgn muntah ye :P welcome to my blogsite.thankyou for coming! do leave your footprints okay? ;)
Tagbord

Spread your beautiful words here ;)
put your url okay darls ! ^^ tell me if you follow me , i wnt to follow you back ! hee
my chatbox ada probs sikit , so just push the GO button once okay :D

Old Entries



instagram

hi there ! follow me :D
Follow @muniralala


Credits


Basecode/Template : AtinTory .
Editor : Munira Hasnim
Header : Munnn
Nadhirah Idris :)

assalamualaikum :)

to my dearest friend, NURUL NADHIRAH IDRIS .
nad,aku takde nawaitu langsung nak melupakan tarikh birthday kau , serious ! :D

tapi biase laa kite ni manusia yang sentiasa alpa kannn haha :)
how do you expect me to remember your birthday,when you never look any older? ^__^

anddd, i made this for you.


ermmmm,  idk, macam keychain bantal kecik kot?
ntahla weh, aku bantai je jahit ni hihi , sje jeh buat kenangan :D
AND, yang kau bagi aku rantai ade name aku dgn kau tuh pun i still simpan maa

anyway, aku syg kau weh. aku sangat hargai friendship kita ,kenangan2 manis bersama dulu huhu, THANKYOU ^^

Photobucket

ya itu diaaa nad, die ni serious ayu, trust me :)
so dengan bangganya saya mengucapkan, HAPPY BELATED BIRTHDAY nadd :)
iloveyouandialwaysdo,mayourfriendhipbloomforever < 3

sekian :)

sedikit pesanan ringkas kepada teman sehatisejiwa ku yg tk prnah2 nak melupakan aku , NUR JAMSYEIQA JAMALUDDIN :)  wehhh, just nak ckp, kau cun! haha i know you miss me, i miss you too bro :P teruskan hidup okayy, i know you are strong dgn muscle ketak2 tu haha okay ilapyouweh baii ;)