Mun's


Entries About Linkies Stuff FACEBOOK BLOGSKIN TWITTER FOLLOW DASHBOARD
The owner


Assalamualaikum,mun's here ^_^ 18 and cute bhahahahah lol just jokingg jgn muntah ye :P welcome to my blogsite.thankyou for coming! do leave your footprints okay? ;)
Tagbord

Spread your beautiful words here ;)
put your url okay darls ! ^^ tell me if you follow me , i wnt to follow you back ! hee
my chatbox ada probs sikit , so just push the GO button once okay :D

Old Entries



instagram

hi there ! follow me :D
Follow @muniralala


Credits


Basecode/Template : AtinTory .
Editor : Munira Hasnim
Header : Munnn
hey you!



hey hey my sexy baby,,

saye , munira binti hasnim kelas 2ibnuhayyan ingin menge'wish' kt kamu ,,HAPPY BIRTHDAY MY CUTE TEDDY BEAR!!

oit kau! gembire dengan ape yg aq ungkapkan?dh gembire dgn ape yg sudah diketahui?haha!
aq syg kau syg..wishing you a happy wonderful birthday!!enjoy your day!just hrp kau sentiase happy dgn ape jue keadaan n wishing you all the best lah!
iloveyou.always..*dh muak dnga ayt niyh?so what?

oit sayang!,,bile kau nk buat ape yg patot dibuat weyh?n lagi satu,,WELL MAYBE,DEPENDS.*jihan sorg jekk paham =D